هر دم هر نفس یک احساس

مشخصات بلاگ
هر دم هر نفس یک احساس

به گرمی نگاهتان،خوشایندیم.

« اَلَا اِنَّ اَوْلِیآءَ اللهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لَا هُمْ یَخْزَنون» (سوره یونس، آیه 62)
آگاه باشید که دوستان خدا نه می ترسند و نه اندوهگین می شوند.

## ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺗﻼﻃﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺎ ﺧﯿﺰﺵ ﻣﻮﺟﻬﺎ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﺩ##

آخرین مطالب

وابستگی

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۴۷ ب.ظ


در دلم عشق است و وابستگی...

عشقی برای رفتن...

و

وابستگی برای ماندن...

گر بروم ماندن را چه کنم؟...و اگر بمانم رفتن را...
.
.
.
منادی در دلم فریاد بر می آورد...که برو!
برو!...که ماندن در رفتن است...
برو!...برو که عشق سرشار از وابستگی هاست...
برو که رفتن اوج زندگی هاست...
.
.
.
دنیا سرای ماندن نیست...
چه از نوع حقیقی اش چه از نوع مجازی!...که هر دو سرابی بیش نیست...
باید رفت...
باید رفت تا رسید...
  • آیدین ...

نظرات  (۶)

ناراحت شدید ؟!
چرا حذفش کردید اونو؟
نمیدونم شوخیای من تنده یا بقیه همه چی رو جدی میگیرن!!!
پاسخ:
سلام
نه واسه چی ناراحت...
چه چیزیو حدف کردم!!!

یاد این ابیات حافظ افتادم:


غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

...

که ای بلندنظر شاهباز سدره نشین

نشیمن تو نه این کنج محنت آبادست


تو را ز کنگره عرش می‌زنند صفیر

ندانمت که در این دامگه چه افتادست

بله بله
کامنتتون رو دیدم و باهاتون موافق هستم.
بابت حذف پست مورد نظر عذر خواهی میکنم.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم این چه حرفیه.
تو وبتون جواب دادم.
من به کسی ک دوسش داشتم نرسیدم. کجا باید رفت؟!
من با اینکه مغرور بودم ولی عاشقش شدم! اما خب نشد!
اونم مغرور بود و سخت اما نمیدونم چی شد که درگیرم شد!
بعد از کلی تلاش غرورمون رو کنار زدیم و واسه هم اعتراف کردیم ک عاشق هم شدیم!
اما رسیدنمون بهم دیگه رویایی بیش نبود!
پس چرا خدا مارو تو راه هم قرار داد؟!
سلام
عکس اون دختر خوشگله ی بدحجاب رو میگم ههه
پاسخ:
سلام
بله دختر بچه میگین.
سرجاشه...
نچ نیس
سرکارم گذاشتی آیدین خان
پاسخ:
سلام
خدانکنه...
برید مطالب قدیمتر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">