هر دم هر نفس یک احساس

مشخصات بلاگ
هر دم هر نفس یک احساس

به گرمی نگاهتان،خوشایندیم.

« اَلَا اِنَّ اَوْلِیآءَ اللهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لَا هُمْ یَخْزَنون» (سوره یونس، آیه 62)
آگاه باشید که دوستان خدا نه می ترسند و نه اندوهگین می شوند.

## ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺗﻼﻃﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺎ ﺧﯿﺰﺵ ﻣﻮﺟﻬﺎ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﺩ##

آخرین مطالب

حرف دلم

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶ ب.ظ


گاهی می خواهم حرفهای دلم را از نگاهت دور کنم...

یا بهونه ندیدنتو الکی واسه دلم جور کنم...

اما نه!!!

آخر آن روز می آید که نگاهم به نگاهت
گره خورده،و واژه دل معنی کند...

شاید هم بگوید دوستت دارد...


آخر مگر عشق به این سادگی ها میمیرد!!!
  • آیدین ...

نظرات  (۸)

حاصل سبزترین باور من

برگ زردیست که از لای ورق های دلم می ریزد

مانده ام سخت غریب

دیگر از سبزترین حادثه هم می ترسم ...

سلام
من منظور شمارو متوجه نشدم من چه گروهی رو مورد حمایت قراردادم و باب میلمه !؟
آرامش و برا همه می خوام کور بشه کسی که نمیتونه ببینه...
پاسخ:
سلام
منظور من شخص حضرت عالی نبود...مخاطبم کل ادما بود...
بله کورشه هر که نتونه خوشی کسیو ببینه...

آره عشق به این سادگی ها نمیمیره ...
من این عکسو دوست دارم...
قالب وبلاگ قبلیم بود

درمورد عشق حرفی ندارم!
پاسخ:
سلام

انگار دلتون از عشق پره!!
مشکوک میزنی آقا آیدین. همونیه که من قراره برم همه چی رو بهش بگم؟ سلام
پاسخ:
سلام علیکم
شاید....
ولی جای صداشو درنیارید...خخخخ
یا پره پره
یا تهیِ تهی
نمیدونم...
سلام.
ن واقعا نمیمیره..اینو خوندم ی لحظه دلم گرفت!!
پاسخ:
سلام
احساس خودمو در قالب نوشته بیان کردم..
چه با احساس!
ولی دقیقا میزنید ب هدف..
پاسخ:
ممنون از لطفتون..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">