هر دم هر نفس یک احساس

مشخصات بلاگ
هر دم هر نفس یک احساس

به گرمی نگاهتان،خوشایندیم.

« اَلَا اِنَّ اَوْلِیآءَ اللهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لَا هُمْ یَخْزَنون» (سوره یونس، آیه 62)
آگاه باشید که دوستان خدا نه می ترسند و نه اندوهگین می شوند.

## ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺗﻼﻃﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺎ ﺧﯿﺰﺵ ﻣﻮﺟﻬﺎ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﺩ##

آخرین مطالب

دل تنگ

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ق.ظ


من اینجا بس دلم تنگ است...
هر سازی که می بینم بدآهنگ است
بیا...ره توشه برداریم
قدم در راه بی برگشت بگذاریم...
ببینیم آسمان هر کجا...
آیا همین رنگ است...؟
"مهدی اخوان ثالث"
  • آیدین ...

نظرات  (۲)

با اجازتون من این عکسو کپی کردم.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
  • ابی اسمونی......
  • نبار باران.....

    عاشقانه اش نکن...

    بغضم را نترکان....

    خاطرات را زنده نکن....

    من و او دیگرکنار هم نیستیم....

    او زیر چتر دیگری ومن خیس خاطراتم......

     

    (این روزا چقد دلم گرفته)

    ممنونم اقا ایدین سایت خوبی دارید

    اگه اجازه بدید واسه دردو دلام گاهی اوقات من نظر بذارم

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    خواهش میکنم خونه خودتونه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">