هر دم هر نفس یک احساس

مشخصات بلاگ
هر دم هر نفس یک احساس

به گرمی نگاهتان،خوشایندیم.

« اَلَا اِنَّ اَوْلِیآءَ اللهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لَا هُمْ یَخْزَنون» (سوره یونس، آیه 62)
آگاه باشید که دوستان خدا نه می ترسند و نه اندوهگین می شوند.

## ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺗﻼﻃﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺎ ﺧﯿﺰﺵ ﻣﻮﺟﻬﺎ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﺩ##

آخرین مطالب

قضاوت باتوست!!!

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵ ب.ظ
  • آیدین ...

نظرات  (۸)

سلام. به نظرم اینطور نمیگن آقا آیدین. وگرنه اینقد آمار ازدواج اینا بالاتر نبود. من از حجابم خیلی راضیم، به چادرم افتخار میکنم ولی چندین بار شنیدم میگن امله.
پاسخ:
سلام
این ازدواجا دو سوی است مثل اوتوبان دو طرفه،یه طرف ازدواج طرف دیگش طلاق..در حال رفت و آمدن.
عیبی نداره ما بدتر از ایناشم شنیدیم..این جوری مزه اش بیشتر..حرف بشنوی و بندگی کنی.

آره کاملا با زری 27 موافقم منم زیاد شنیدم از این دلقک های رنگ به رنگ این حرفارو...
سلام مجدد
یه سوال…!دقیقاقضیه این پستاچیه؟!سفیدنوشت هم که نیس!
پاسخ:
سلام
منظورتونو دقیق متوجه نشدم!.!!.!
ولی این پستا خود نوشته...احساس+عقل+جذر رادیکال عشق=دل نوشته
  • علیرضا بیگدلی
  • باسلام

    بروز هستم با عنوان :

    آیا هاشمی رفسنجانی،موافق رهبری امام خامنه ایی بوده است؟

    به آدرس:

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/12/17/h1312333

     

    باتشکر

    ایام فاطمیه تسلیت

    فرهنگ پرواز

    نگاه که می‌کنی دنیای اینا خیلی خوبه؛ هزارتاشو دیدم تو خوشی غوطه‌ورن ولی مهم نیست تموم دنیا فدای یه لبخند از رضایت بانو فاطمه...

    چادرم آرامش من.
    پاسخ:
    سلام
    کدوم نگاه!! نگاه ظاهری ما!!
    خوشی اون چیزی نیست که ماها تصور میکنیم..زمین گیرن ولی نشون نمیدن..

    چادر وسیله ایست...
    تا نشان دهی وسیله نیستی..
    نظرم رو ارسال کردم ولی یه دفعه not found زد فکر کنم ارسال نشد :(

    امثال این‌ها دنیارو با فروش آخرت خریدن پس طبیعیه که بگیم دنیا به مرادشونه! خدا خودش هم می‌گه نمیخواد صدای این افراد رو بشنوه پس بهشون سختی نمیده تا صداش نکنن... پس نمیشه بگیم این دید ظاهریه!

    اما از طرفی هم بله حق باشماست حقارتی که امثال این‌ها می‌کشن و متوجه‌ش نیستن خیلی زیاده! و به نوعی زمین‌گیرن...

    ++ به خاطر تعبیر زیباتون از چادر

    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام

    منظور من از ظاهر این بود که شاید از روی نگاه،آدمای خوشی باشن ولی وقتی وارد جزئیات زندگیشون بشین میبینین خیلی چیزارو کم دارن...پس نمیشه گول ظاهر خوش خورد!.! خداوند ارحم الراحمینه...با یه بدحجابی از بندش رو برنمیگردونه..این غضب خدا مال درجات بالای از نافرمانیه..

    ممنون از لطفتون..
    در پناه حق...یا علی
    سلام
    ببخشیدتاازپستاتون عکسش واسم بازنمیشدفک کردم سفیدنوشته
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم...حتما اشتباه بصری اتفاق افتاده..
    موفق باشید..
  • باران نم نم...
  • غصه بیش از این ها غم انگیز هستش...
    ولی ان شاالله که برود میخ آهنین در سنگ!!!
    پاسخ:
    سلام
    ان شاء الله...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">