هر دم هر نفس یک احساس

مشخصات بلاگ
هر دم هر نفس یک احساس

به گرمی نگاهتان،خوشایندیم.

« اَلَا اِنَّ اَوْلِیآءَ اللهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لَا هُمْ یَخْزَنون» (سوره یونس، آیه 62)
آگاه باشید که دوستان خدا نه می ترسند و نه اندوهگین می شوند.

## ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺗﻼﻃﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺎ ﺧﯿﺰﺵ ﻣﻮﺟﻬﺎ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﺩ##

آخرین مطالب

واقعیت یا حقیقت!!

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۵۴ ب.ظ
  • آیدین ...

نظرات  (۱۱)

سلام
والا من الان دیگه به جایی رسیدم که خودمم با خودم نیستم!!!!

پاسخ:
سلام
ان شاء الله حالتون با عنایت خدا روبه راه میشه..
منم بعضی موقع دلم گرفتنی خودمو بغل میکنم ولی میگم غصه نخور خدا که هست حتی اگه منو به خاطر گناهام دوست نداشته باشه مهم اینه که هست…
پاسخ:
سلام
خداوند بنده هاشو تو هر حالی دوس داره..
ای کاش همیشه بغل خودش باشیم..
منم همینکارو می‌کنم بعضی مواقع...
من یه وقتایی خودمو بغل میکنم میگم حق داری غصه بخوری, خدا هم دیگه فراموشت کرده!!حقته ک غصه بخورییییییی
پاسخ:
سلام
خدا هیچ وقت بندشو فراموش نمیکه..اگه اینجوری بود حتی قادر به نفس کشیدنم نبودیم..
من منظورم این بود که اینطوری احساس میکنم نه ک واقعا اینطوری باشه..آخه گاهی انقد ادم داغون میشه هاا ک...
پاسخ:
سلام
تو همین احساس های داغونه که متوجه میشیم،خدای هست واسه مرهم دردامون..
  • باران نم نم...
  • سلام
    وقتی خودی هوای خودی رو داشته باشه این یعنی تنها نیست...
    خداوند خیلی دوسش داره!!!
    پاسخ:
    سلام
    بله درسته..
    هوادارمون خداست..
    سلام داداش  میشه توضیح بدید چرا جواب سوالا من ندادین؟
    پاسخ:
    سلام
    کدوم سوال؟؟
    مگه کار دیگه هم میشه کرد؟!
    پاسخ:
    سلام
    نه..
    سلام 

    تو تقویممون روز دختر داریم 
    ولی 
    روز پسر نداریم
    این یعنی پسرای ما ماشالا از همون کوچیکی برا خودشون مردی هستند 

    داداش ... 
    آقا... 
    مرد خدا .... 

    روزتون و تولد الگوی زندگیتون مولاعلی ع مبارکتون باشه
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون..
    سورپرایز شدیم :)
    تشکر فراوان از لطفتون..عید بر شما هم مبارک..
    یا علی..
    هییی بابا هیییییییییی
    ای دل غافل هیییییییی :-) :-) :-) :-)
    این نمیتونه واقعیت باشه چون خلق واقعیت خارج از توان و اراده ماست 
    اما میتونه ی حقیقت تلخ باشه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">