هر دم هر نفس یک احساس

مشخصات بلاگ
هر دم هر نفس یک احساس

به گرمی نگاهتان،خوشایندیم.

« اَلَا اِنَّ اَوْلِیآءَ اللهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لَا هُمْ یَخْزَنون» (سوره یونس، آیه 62)
آگاه باشید که دوستان خدا نه می ترسند و نه اندوهگین می شوند.

## ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺗﻼﻃﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺎ ﺧﯿﺰﺵ ﻣﻮﺟﻬﺎ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﺩ##

آخرین مطالب

محل کسب معرفت..

يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ق.ظ


با تو تا همیشه عین و شین و قاف می کنم

کعبه ای دوباره شو من هم طواف می کنم


مثل شمع عشق می سوزم برای زندگی

بی بهانه با خودم هی، اعتکاف می کنم


شاعرانه می نویسم روی برگ دفترم

واژه های ساده را امشب معاف می کنم


از نگاه شعر می بوسم ضریح عشق را

تا برای لحظه ای دارم خلاف می کنم


در تمام عمر می سوزم به پای این غزل

بی قرار و عاشقم من،اعتراف می کنم

اسماعیل زارع(ساحل)
  • آیدین ...

نظرات  (۱۹)

اعتکاف کی هست؟
پاسخ:
سلام
اعتکاف کسی نیست..
منظور مراسم اعتکافه..
منظورم زمانش بود شبای اعتکاف؟

پاسخ:
سلام
بله ببخشید..
 13-14-15 رجب..
سلام
فک کنم هانیه خانم منظورشون تاریخ اعتکاف بوده ن شخص اعتکاف!!!
هانیه ۱۱-۱۲-۱۳ رجب میشه روز  مراسم اعتکاف..
سلام
چه دوس داشتنی بود:)
نمیذارن بریم که:(
پاسخ:
سلام
حتما خانواده!؟
عیبی نداره اطاعت والدین از اوجب واجباته :-)
خواهش میکنم داداش
داداش ولی واقعا فکر کردید من انقدر گیجم که ندونم اعتکاف چیه!!!o_O
ممنون,پس میفته ش ی د شنبه
شما میرید مسجد یا تو خونه اعتکاف میکنید؟
پاسخ:
سلام
خدانکنه ..فقط گفتم،شاید شعرو متوجه نشدین..
اعتکاف شرایط خاصی داره تو خونه که نمیشه..
پارسال بودم ولی امسال متاسفانه کلاس دارم..
موفق باشید..
داداش مراسم های اعتکافی که تو مسجد هست,سه روز کامل باید تو مسجد بمونی یا میتونی خارج هم بشی؟این سه روزو میشه تو مسجد هم خوابید ؟خود شخص تنهایی دعا میخونه یا معمولا دعاهارو دست جمعی میخونن؟
پاسخ:
سلام
باید این سه روز کامل تو مسجد بمونی،به جزء تو شرایط خاص که میتونی خارج بشی..
بله ایام اعتکاف مثل روزای دیگه زندگیست،میشه خوابید،مطالعه کرد،تنهای دعا و نماز خوند،یه سری به نت زد :-)
کلا حس خوبیه..پر از عشق و معنویت..

در دنیا که پر از ناملایماته، فقط یک پناه می مونه و اون خداست...

پاسخ:
سلام
فقط خداست..تنها اوست پشت و پناه..
ممنون داداش ,متاسفانه منم کلاس دارم ولی خیلی دوست دارم یه بار تجربه کنم البته نمیدونم خانوادم میذارن یا نه!
راستی داداش پس نمیشه بریم مسجد دانشگاه واسه اعتکاف بعد وقتی هم که کلاس داریم خارج بشیم دوباره برگردیم؟نمیذارن؟
پاسخ:
سلام
اگه تو مسجد دانشگاه مراسم برگزار بشه،
ثبت نام کنین خودشون کلاسارو هماهنگ میکنن..
سلام....متاسفانه منم مامانم نمیذاره( شکلک گریه )
هیچ سالی نرفتم!
ولی از کسایی که میرن التماس دعا دارم.....
پاسخ:
سلام
ان شاء الله روزیتون میشه..
سلام، آقا آیدین شرمنده من ناخداگاه به کامنت اول و جوابش خندیدم
تو رو خدا حلال کنید دست خودم نبود....بازم شرمنده
پاسخ:
سلام
اشتباه چاپی بود :-)
خواهش میکنم..
خیلی قشنگ بود....
اعتکاف کلا حس خوبی ب ادم میده....
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون..
بله یه حس عالی با طعم بی نظیر..
سلام
نه...!من توخونه اجازه نمیگیرم خبرمیدم:))
مدرسه اجازه نمیده…!
پاسخ:
سلام
بله..بله..
سلام
مارو هم اساتید نمیذارن بریم :(
پاسخ:
سلام
اساتیدو باید پیچوند.. :-)
بازی رسانه ای منافقین داخلی و دشمنان خارجی برای سربازان سید علی(حاج قاسم سلیمانی و سعید جلیلی)
سلام . خاستم بگم که دیروز حالم خوب نبود. از لحن پستم فکر کنم معلوم بود که عصبانیم. لطفاً اگر بد صحبت کردم ببخشید. هر چند قصدی نداشتم! یاعلی...
پاسخ:
سلام
نه واسه چی ناراحت!!
خواهش میکنم..
علی یارتون..
سلام
حداقل اشتباه منو تصحیح میکردین؟!خخخخ
من تا حالا نرفتم ولی بین۱۱-۱۲-۱۳ و ۱۳-۱۴-۱۵ شک داشتم!ولی بازم فک میکردم اولیه!!!!
پاسخ:
سلام
مشکلی نیست شما همین روزا اعتکاف کنید.. :) :)
دود این شهر مراازنفس انداخته است
به هوای حرم کرببلا محتاجم
:)

سلام برادر
روزتون و عیدتون مبارک
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون از تبریکتون..
عید شماهم مبارک..
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">