هر دم هر نفس یک احساس

مشخصات بلاگ
هر دم هر نفس یک احساس

به گرمی نگاهتان،خوشایندیم.

« اَلَا اِنَّ اَوْلِیآءَ اللهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لَا هُمْ یَخْزَنون» (سوره یونس، آیه 62)
آگاه باشید که دوستان خدا نه می ترسند و نه اندوهگین می شوند.

## ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺗﻼﻃﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺎ ﺧﯿﺰﺵ ﻣﻮﺟﻬﺎ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﺩ##

آخرین مطالب

قانون جدید..

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ق.ظ
  • آیدین ...

نظرات  (۱۴)

سلامتیــه همــه اونــایی که خــوبــی کردن ولی بدی دیدن , رفاقت کردن ولی نارفیقی دیدن , راست گفتن ولی همش دروغ شـنیدن , واسه همه دست رفاقت دراز کردن ولی رو دست خوردن , هیچ کس رو تنها نذاشتن ولی تنها مـــوندن
سلام
متاسفانه تصویر باز نمیشه

یاعلی
پاسخ:
سلام
!..!..!..!
علی یارتون..
ما که بیش ازنیازمهربون بودیم تصمیم  گرفتیم:من بعد،من بد:/
مهربان بودن برای خود آدم بیشتر شیرینه تا دیگران :)
دست و پا اگر بشکند با نسخه درمان می شود
چشم گریان هم دمی با بوسه خندان می شود
سیل باران گر ببارد از نسیم صورتی
غم مخور با خنده ای از دیده پنهان می شود
مختصر گویم اگر ویران شود کاشانه ای
جای هر ویرانه ای کاخی نمایان می شود
ای خدا هرگز نبینم بشکند قلب کسی
دل شکسته باطنش از ریشه ویران می شود
سلام. مهربون بودن اصلا چیز خوبی نیست.
پاسخ:
سلام
فکر نکنما.. :--)
کم پیداین زری خانم؟!
سلام. دقیقا همینطوره که من میگم.
خوبین شما؟ امیرمحمد خوبه؟
از وبلاگ خداحافظی کردم ولی الان پشیمونم
(شکلک تاسف از سر پشیمانی لدفا). یه کم هم سرم شلوغه.
پاسخ:
سلام
خوب شما میگین ما که چنین نظری نداریم :--))
خیلی ممنون..الحمدالله..
کی خداحافظی کردین!!من فقط یادمه گفتین کمتر سر میزنین نه به طور کل دیگه نمیایین..
در ضمن خیلی از اشخاص معروفم از کارشون کنارگیری میکنن ولی دوباره به صحنه برمیگردن مثل فوتبالیا :-)
شمام برگردین هنوزم به وجودتون احتیاج هست..
سلام
دقیقا 26 اردیبهشت خداحافظی کردم. 
اینی که شما یادتونه مال زمانیه که کلوب میرفتیم. هنوز با خودم درگیرم که برگردم یا نه.
مرسی. این نظر لطف شماست.
پاسخ:
سلام
مگه میخواین چیکار کنین که درگیرین!!
موضوع رو پیچیدش نکنین دوباره سر بزنین(همراه با نظر)
یا حق..

یادمان باشد : محبت  تجارت پایاپای نیست . 

چرتکه نندازیم که من چه کردم و در مقابل توچه کردی .

بی شمار محبت کنیم ، حتی اگر 

به هردلیلی کفه ترازوی دیگران سبک تربود  

 

سلام.
کلی به این حرفتون خندیدم.(مگه میخواین چکار کنین که درگیرین).
نمیشه دمدمی مزاج بود. یه بار رفت. یه بار هم برگشت. میخوام بذارم خوب دلم تنگ شه بعد برگردم . 
سعیمو میکنم. موفق باشین.
پاسخ:
سلام
+ + + + :-)
اینم خوبه..
یا علی..
سلام

زیبابود

موفق باشید
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون..
یا علی..
  • دخمل بد♡♡♡
  • هیچ دانی میتوانی/راحت اسرار سعادت را بدانی
    رمز خوشبختی انسان نیست جز این/مهربانی، مهربانی، مهربانی...
    ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
    ★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
    به به چه وبی
    پاسخ:
    سلام
    سپاس فراوان..
    یا علی..
    البته نه انقدر مهربان که تبدیل به وظیفه مان بشود!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">