هر دم هر نفس یک احساس

مشخصات بلاگ
هر دم هر نفس یک احساس

به گرمی نگاهتان،خوشایندیم.

« اَلَا اِنَّ اَوْلِیآءَ اللهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لَا هُمْ یَخْزَنون» (سوره یونس، آیه 62)
آگاه باشید که دوستان خدا نه می ترسند و نه اندوهگین می شوند.

## ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺗﻼﻃﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺎ ﺧﯿﺰﺵ ﻣﻮﺟﻬﺎ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﺩ##

آخرین مطالب

خدا را گفتم:

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۲۰ ب.ظ


خدا را گفتم
بیا جهان را قسمت کنیم:
آسمان برای من ابرهایش برای تو
دریا برای من موج هایش برای تو
ماه برای من خورشید برای تو

خدا خندید و گفت:
تو بندگی کن و انسان باش همه دنیا برای تو ...
من هم برای تو

  • آیدین ...

نظرات  (۱۵)

سلام
آخی:)
خدااست دیگر…

یاعلی
پاسخ:
سلام
اهلا و سهلا..!! کیف حالکم.!!
شکرا (جزیلا).. :--) :--)
علی علی..
سلااام!!!!! 

الهی وربی من لی غیرک... :-)

عید بزرگ مبعث رو بهتون تبریک عرض می کنم!!! :-) 
:-)
:-) 
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون..
من هم به نوبه خودم مبعث رسول خوبی ها (ص) خدمتتون تبریک عرض میکنم..
مبارک بادزیبا مبعثش که با إقرا بسم ربک... آغاز
وبا إنا أعطیناک الکوثر....بیمه وبا الیوم أکملت لکم الدین ...جاودانه شد
إن شاء الله که نغمه جاء الحق ...در تمام عالم طنین افکند
عیدتان مبارک
پاسخ:
سلام
زیبا بود :--)
سلام
عیدمبعث مبارک
پاسخ:
سلام
ممنون..این عید فرخنده بر شما هم مبارک باشه..
سلام...عید مبعث رو بهتون تبریک میگم....بشخصه فقط منتظر
عیدیه فردام.....
پاسخ:
سلام
منشکرم..من هم این روز عزیزو خدمتتون تبریک عرض میکنم..
عیدی از جانب کی!!
خوب ما هرساله عید مبعث رو جمع میشیم خونه پدربزرگم ایشونم به همه نوه ها
عیدی میدن......یعنی عیدی ها.....هرچی عید نوروز کم میده عید مبعث جبران میکنه....
پاسخ:
سلام
کار خیلی خوبی میکنن..عید اصلی و عیدی توپ :-) باید همین روز باشه نه نوروز..

گویی که ز صخره ها صدا میاید

آوای خوش خدا خدا میاید

ای خسته دلانِ منتظر گوش کنید

آوای محمد (ص) ز حرا میاید

عید مبعث مبارک


پاسخ:
سلام
+ + + +
عید بر شماهم مبارک باشه..
اگر حس روییدن در تو باشد،
حتی در کویر هم رشد خواهی کرد

عید شما مبارک
پاسخ:
سلام
ممنون..عیدتون به خوشی و سرزندگی..
  • دخمل بد ♡♡♡
  • منم تبریک میگم( گرچه دیگه گذشت )
    میگم خوش بحاله این آقا یا خانوم نقطه.....من که دیروز جمعه بود همش خونه
    بودم( خانواده جمعه ها اجازه بیرون رفتن نمیدن میگن خلوته )امروزم تعطیلی
    رسمی بود با ز زنگ زدم بابام اجازه نداد برم بیرون....کلا نزدیکه سرمو بکوبم
    به دیوار......( شکلک بغض و گریه.... )
    پاسخ:
    سلام
    :----))))
    سلام
    عیدتون مبارک

    چقدر این متن رو دوست دارم
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    ممنون..عید بر شماهم مبارک باشه..
  • باران نم نم...
  • انسان لیاقت این همه محبت را دارد آیا؟!!!
    پاسخ:
    سلام
    امید به خدا..شاید شد عایا :--)
    همه ی نگاه خدانصیبت
    پاسخ:
    سلام
    ان شاء الله نصیب همه..
    ها..بله.. :-)
    سلام
    چی شده؟؟؟O_o
    کانالتون عوض شده ها!

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام
    چه کانالی؟!!
    علی علی
    هم عکس زیبا
    هم متن زیبا
    عالی بود :-)
    پاسخ:
    سلام
    سپاس فراروان :--)))
  • فاطمه نظری
  • سلام
    چه متن زیبایی.....
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از نگاهتون..
    یا علی..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">