هر دم هر نفس یک احساس

مشخصات بلاگ
هر دم هر نفس یک احساس

به گرمی نگاهتان،خوشایندیم.

« اَلَا اِنَّ اَوْلِیآءَ اللهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لَا هُمْ یَخْزَنون» (سوره یونس، آیه 62)
آگاه باشید که دوستان خدا نه می ترسند و نه اندوهگین می شوند.

## ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺗﻼﻃﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺎ ﺧﯿﺰﺵ ﻣﻮﺟﻬﺎ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﺩ##

آخرین مطالب

اعیاد شعبانیه مبارک..

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ق.ظ
  • آیدین ...

نظرات  (۸)

عید شما هم مبارک داداش..کم پیدا شدین توی اون سایت بغلی :-) موفق باشید انشالا..
پاسخ:
سلام
ممنونم..من هم این اعیاد فرخندرو خدمتتون تبریک عرض میکنم.. :--)
چرا من هستم ولی شما خیلی وقته کم پیداین؟!
یا حق..
سلام بر آیدین عزیز
اعیاد را بر شما و خانواده ی محترمتان تبریک عرض میکنم .
ان شاءالله در این ایام و دیگر ایام شاد و تندرست باشید .
یاعلی
پاسخ:
سلام بر سید بزرگوار..
خیلی ممنون..تبریک مارو هم پذیرا باشید..
علی یارتون..
سلام 
تولد امام حسین عزیزم
حضرت عباس گلم
حضرت سجاد مهربونم 
بهتون تبریک عرض می کنم .:-)
پاسخ:
سلام
متشکر..
من هم خدمتتون تبریک عرض میکنیم..
یا حق..
سلام
عیدتون مبارک
ان شالله بهترین عیدی ها نصیبتون

یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنونم..عید شما هم مبارک..
ان شاء الله واسه همه روزهای پر برکتی باشه..
علی یارتون..
اعیاد مبارک
پاسخ:
سلام
عید بر شما هم مبارک..

عباس(ع) آمد تا برادری را معنا کند، وفا را شرح دهد، ایثار را الگو باشد

شجاعت را تفسیر کند و دلاوری را مصداقی والا گردد.

میلاد حضرت عباس(ع) مبارک باد.


پاسخ:
سلام
+ + + +
عیدتان مبارک..
سلام
منم تبریک عرض می‌کنم خدمتتون :)
پاسخ:
سلام
تبریک..
سلام
عیـــــــــد
شما
مبارکـــــ...
پاسخ:
سلام
تبریک..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">