هر دم هر نفس یک احساس

مشخصات بلاگ
هر دم هر نفس یک احساس

به گرمی نگاهتان،خوشایندیم.

« اَلَا اِنَّ اَوْلِیآءَ اللهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لَا هُمْ یَخْزَنون» (سوره یونس، آیه 62)
آگاه باشید که دوستان خدا نه می ترسند و نه اندوهگین می شوند.

## ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺗﻼﻃﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺎ ﺧﯿﺰﺵ ﻣﻮﺟﻬﺎ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﺩ##

آخرین مطالب

گفتگوی سالم

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۰۷ ب.ظ


  • آیدین ...

نظرات  (۹۳)

وااااای
مررررررررررسی
من گفتم الان ناراحت میشید اونجوری میگیم هههههه
خخخخ پست ها رو گرفته بودیم نه؟ ممنون. دستتون درست. راستی سلام
پاسخ:
سلام
نه..گفتم اینجوری راحت باشین..
اگه بچه ها حرفی داشتن میتونن بدون اتلاف وقت و انلاین باهم حرف بزنن..چون بدون تایید ثبت میشه.
M&M علی کوچولو رفت خونه باباش دیگه. اومده بودن یه سر بزنن و برن. ولی امشب شام دعوتشون کردم. گازش بگیرم؟ دلت میاد؟ من اینو فقط میبوسمش. لپ به اون خوشگلی رو مگه میشه گاز گرفت؟ 
آقا دستتون درد نکنه. مرسی. اینطوری راحت تریم. اینجوری نون آقای نجفی رو آجر کردین ولی. ممنون بازم.
پاسخ:
خواهش میکنم..منزل آقای نجفی که خونه اول ماست..
ارادت ویژه داریم خدمتشون..
خوشگلارو باید گاز گرفت دیگه
کی میگه خوشگلا رو باید گاز گرفت؟ خوشگلا رو فقط باید بوسید و نازشونو کشید. 
میگم زری سلام
امروز خانواده برتر چه خبره؟ آقای نجفی میاد فقط دو سه تا کامنت تایید میکنه و دیگه هیچ!!!
خب پس بیا منو ببوس، نازمم بکش ههههههه
جدی علی رو برام ببوس10تا دقیقا
سلام . اینجایی؟ امروز که جمعه بود. چرا اینجوری نظراتو تایید میکنن؟ احتمالا مهمونی ان و با گوشی دارن تایید میکنن. ام امو هستی؟
خب پیشم نیستی وگرنه میبوسیدمت. رفتی خوابیدی؟ علی جان 10 تا بوس کمشه. الهی من فدای اون چشمای قشنگش بشم. 
ام امو، کجااااااااااااااااااایی؟ چقدر زود خوابیدی؟ من برم ترجمه دارم. شب شب.
خب نیومدی منم نا امید شدم دیگه خوابیدم
تو حالا این10تا رو ببوس، بعد هر مدت بهت میگم دوباره 10تا!!!
آقای نجفی مسابقه بوده
منو بگو چ سوتی دادم! بهش میگم این پستا بطور خودکار گذاشته میشن؟؟؟خخخخخخخخخ چقد ب خودم خندیدم
تازه با اجازت من از عکسش هم کپی کردم، خودش و ملیکا
ولی شیدا یادم رف
زریو؟ زریو چقدر دیر بیدار میشی! من برم ، امروز بازم بابام نیس، وقتی بابام نباشه، خونه یه جوریه!
من برم، صبح صبح
من چون دیر می خوابم نزدیکای ظهر بیدار میشم. صبحت بخیر. سلام راستی.شاید نتونم بیام تا یه مدت. دارم میرم اهواز. فعلا خداحافظ. 
بسلامت بری و برگردی
نوشتی تا یه مدت!!
اتفاقی ک نیفتاده
ام امو، هستی؟ زنده ای؟ نه اتفاقی نیفتاده دارم میرم به دیدار یار. خخخخخ راستی بعدا عکس شیدا رو هم میذارم کپیش کن. حیف که نمیشه عکس خودمو برات بذارم. 
چی شد هنوز نرفتی آهواز؟ باشه عکس شیدارو بذارولی دوباره علی رو برگردون.تا شیدا کپی کنم.چرا خانواده برتر نمیای
عکس خودتو هم بذار مگه چیه، میذارمش تو روزنامه میگم مامانمه گمش کردم ههه
وای زری اصلا خانواده برتر انگار میرم دلم میگیره.واقعا جات خالیه وقتی نیستی. تو نیستی.شاپرک نیس،بقیه هم کم کامنت میذارن. جالبه این دوبار ک نیستی از این پستا میذارن، وقتی اومدی پست2756رو بخون. همه زری زری میکنن هههههههه
سلام M&Mعزیز خودم. خخخخ رفتم خوندم اون پستو. ذوق مرگ شدم. نمیدونستم اینقد دوستم دارن.
M&M عکس خودمو بذارم؟ عکس خودمو بذارم زود بری کپیش کنی؟ خخخخ ایمیلتو بفرست تا برات بفرستمش.
به به زریووووووووووووو
فلجتیم رفیق خخخخخخخ جون بخواه ایمیل چیه
ایمیل با بدبختی ساختم تازه اینکه فعال شد یا نه رو هم از بوی یاس پرسیدم کمکم کرد ههههههه
یه ایمیل برات میفرستم اگه رسید دستت جوابشوبده که مطمئن بشم خودتی تابرات بفرستم.
پاسخ:
سلام
اگه آدرس ایمیل برداشتین پاکش کنم؟؟
ممنون آقا آیدین پاکش کردید
ولی آیا میتونه دلیلش این باشه ک تو وبلاگتون نمیشه ایمیل بدیم یا از خوبیتونه؟

باشه زری الان میبینم
پاسخ:
سلام
دلیش اینکه ایمیل شخصی کسی دست کس دیگه ای نیافته.
شما هر چیزو که خواستین میتونینن تو این وبلاگ بدین.
ممنون
من باید بگم ممنون! خوشم اومد ک بی خیال نیستید!!

زری منکه چیزی نمیبینم!چیزی نیس. مطمئنی درست فرسادی؟؟

سلام عزیزم. برات یه ایمیل فرستادم چک کن ببین رسیده.

ببخشید زری آره دیدم جوابم دادم
خواهش میکنم عزیزم. 
مرسی آقا آیدین. ببخشید نتونستم زودتر جواب بدم. تازه رسیدم خونه.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم..
به خونتون خوش اومدید.
ام امو برات فرستادم. ایمیلتو چک کن.
زری تو چرا جوابمو نمیدی تو ایمیل؟ یا پیامام نمیرسن؟
عکستو دیدم. چجوری کپی کنم؟ میخوام از تو ایمیلم حذفش کنم اینجوری بهتره .ولی بلد نیستم ههههه.
ام امو جون نحوه دیدن عکسو برات ایمیل کردم. بعد از زدن دانلود، برو تو قسمت دانلودهای کامپیوترت. عکسم اونجاست. 
به مدیر وبلاگ:
سلام. مرسی. هنوز نرسیده فردا باید برم. خیلی خسته ام ولی پرانرژی.
پاسخ:
سلام
عیبی نداره واسه علم،همیشه باید تلاش کرد..
انشاءالله که موفق باشید.
ام امو کجاااااااااااایییییی؟زنده ای؟
بله زندم. چشم روشن پس میخواستی مرده باشم؟؟؟
پیامایی که ایمیل میکنم بهت رو دیدی یا هیچی نرسید؟
بابا دانلود میکنم ولی نمیشه
شاید چون نتم کنده
اون جایی ک عکس گرفتی کجاس؟ کدوم شهر؟
وا فردا کجا میخوای بری باز؟!
خداروشکر که زنده ای. فردا میخوام برم ایلام. به عبارتی دانشگاه. اون جایی که عکس گرفتم ایلامه. دانشگاهمون. آره ایمیل هات رسیدن. وقتی تونستی ببینیش یعنی دانلود شده دیگه. بگرد پیداش کن.
باشه عزیزم به سلامت بری و برگردی
درمورد اونکه گفتی صادقانه بهت بگم، ایمیل واست میکنم:(
باشه عزیزم. فعلا شببخیر. خسته م میخوام برم لالا کنم.
قشنگه این زری؟
شناختی؟ خخخخخخخ
ام ام هستم، اسمم از این به بعد، "فریاد"
بابا چرا اینقد اسم تغییر میدی؟ یهو دیدی نمیشناسمتا. دارم میرم. دیگه نیستم. 
ام امو برات ایمیل زدم. چک کن. راستی شمارمم نوشتم برات. فقط قبلش اس بده که بدونم تویی تا جواب بدم. شماره ناشناس ج نمیدم. دوست دارم خداحافظ.
سلام ام امو خوبی؟ من اومدم.
سلام فدات. مگه من فریاد نبودمo_O
چجوری اومدی؟خونه؟ یا لپ تاپ اوردن واست؟
فریاد جان. خوبه الان؟ نه عزیزم خوابگاهم. لپ تاپمو فرستادن برام.
نه از این به بعد ام ام هستم
خیلی خوب شد پس از این ب بعد میای وبلاگ :O
ام امو زنده ای؟ پس چرا نیستی؟ 
سلام مدیر. خوبین؟ 
پاسخ:
سلام زری خانم
ممنون خودتون خوب هستین!مکتب خونه خوش میگذره!
آره فدات زنده ام
بالاخره منو میکشی'_'
اما روزا فعلا نمیتونم زیاد سر بزنم. شبا اگه شد میام
به ام امو: خدا نکنه. دلت میاد؟ من تو رو دوست میدارم.
به آقا آیدین: مرسی. منم خوبم. مکتب خونه خوبه ولی بدیش دوری از خونه است. 
پاسخ:
سلام
 عیبی نداره تو یه چشم بهم زدنی این دو سال تموم میشه،صاحب ارشد میشید،به دوریش میرزه.
سلام. مرسی از دلگرمی دادنتون. ولی ایشالا دکترا شروع میشه تا اون موقع. 
پاسخ:
سلام
ایشالله...
به زریووو
منم آی لاو یو خیلی زیاد ههه
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه زریو
قدر چیزایی ک داری رو بدون، ناشکری نکن!!!
میبینی ساعت چنده؟!
صبح بخیر ههه
راستی بالاخره نگفتی علی رو برام گاز گرفتی؟
یا بوس؟ 10بار؟
ام امو دیوانه ای عایا؟ این ساعت چرا بیداری؟ خخخخ ظهرت بخیر. الهی علی کوچولو هر چی درد و بلا داره بخوره تو قلبم. میدونی چند روزه ندیدمش؟ نه گازش نگرفتم. ولی تا دلت بخواد بوسیدمش. 
خداروشکر. چشم قدر خواهم دانست. ام امو من هنوز منتظرما. 
  • ابی اسمونی ...........
  • خدایا

    این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند

    فکری کن

    اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت . . .

     

     


     

    .نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم تو همیشه دعوتی ، راس ساعت دلتنگی . . . !

     

     

    زری باور کن تازه خوندمش بخدا نفهمیدم چی ب چیه ههههههه
    حالا باز میخونمش.من گفتمت با گوشی وارد میشم.یه جور دیگه ارسال کردم.ولی مینویسه در حال ارسال... همین! خیییییییییلی کنده.بالا نمیاد
    دوباره بخونش. من که با زبان ساده و روان نوشته بودم. حتی انگلیسیاش هم نوشتم برات. میدونم یاهو دیر بالا میاد و عمل میکنه. بازم اقدام کنم. همچنان منتظرتم. دوست میدارم.
  • ابی اسمونی ...........
  • امروز هم گذشت

    با مرور خاطرات دیروز

    با غم نبودنت..و سکوتی سنگین

    و من شتابان در پی زمان بی هدف

    فقط میروم ..فقط میدوم

    تا صبحی دیگر

    طلوعی دیگر ...................

  • ابی اسمونی ...........
  • دلم می خواست برای یکبار برای یکبارهم که شده دستهای 

    مهربانت رابه امانت برروی شانه هایم بگذاری تا گرمی داشتن

    تکیه گاهی مهربان راحس کنم .

    صدای قدم هایت راکه میشنوم تمام صداها درنظرم بی معنا 

    جلوه می کنند .

    ای بهترین تمام لحظاتم. درسکوت روزهای زندگی ام ودرتاریکی

    شبهای بی کسی ام ازتوسخن می گویم .

    تمام لحظات دلتنگی ام بهانه ی تورامیگیرند

    برای امدنت لحظه ها نیز لحظه شماری میکنند وبرای دیدن 

    دوباره ات تمام دیده ها بی تابی .

  • ابی اسمونی ...........
  • سلام

    اقا ایدین....أخوی بپر اون ور....با برو بچ دور هم باشیم.....بدووووووووووو

    ام امو زنده ای؟ نیستی یه مدته.
    زری جونم ببخشید.آره این روزا نمیتونم سربزنم متاسفانه.
    چون یه اتفاق نچندان جالب واسم افتاد.
    منکه تو ایمیل توضیح دادم.درمورد اینکه منتظرشی.
    فعلا بای فدات
    راستی آره زنده ام
    من حتی اگه دیر به دیر،ولی حتما به خانواده برتر سر میزنم
    اگه بیشتر یه هفته گذشت و سرنزدم، بدون ک مرده ام !!!ههه
    وگرنه حتما میام
    بای
    سلام عزیزم. نگرانت شدم. ترجیح دادم بیام اینجا سراغتو بگیرم. خداروشکر که خوبی. ایشالا که مشکلت هم حل بشه.
    پس من کو؟؟ :-) :-) :-) ای نامردا :-) :-)
    سلام آبجی سهیلا. خوبی؟خوش اومدی. تنها خوری بهمون نچسبیدا.
    آره زری جون کاملا مشخصه :-) :-)شیرینی های افتتاحیه رو خوردین واسه من نیووردین :-(
    عزیزم منم شیرینی نخوردم. تو سن و سال ما واسمون سمه.
    دختر ما توی اوج جوونی هستیم .زیر بیست که بچن هنوز.به خدا سازمان حمایت از کودکان زیر بیست رو کودک مینامه.ما جوونیم هنوز.
    فعلا که بازار زیر بیست داغه آجی. کجای کاری؟ 
    ام اموی من. کجاااااااااااااااییییی؟ بیا دلم برات تنگ شده. کاش میگفتی چی شده؟
    سلام
    پاسخ:
    سلام خانم M&M
    کم پیداین؟!
    سلام آقا آیدین
    خوبید؟سال نوتون مبارک
    منکه دوباره برگشتم خانواده برتر و هستم،شما کم پیدایی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون عید شما هم مبارک..
    چرا هستیم...
    داداش اینجا تایید نمی خواست ! شکلک دهان باز لطفا
    راستی داداش تو صفحه ی اصلیش قسمت بالا که هی سه تا عکس میاد عکس یادگاری سال ۸۳ منظورم هست خخخخخ
    داداش ایدین نمیتونی کامنتمو حذفش کنی؟یا سانسورش,کنی اخه ممکنه اقای نجفی دوست نداشته باشه!من نمیدونسته اینجا تایید نمی خواد!
    پاسخ:
    سلام
    حذف شد..
    دا دا ش ایدین:
    حذفش میکنی؟ 
    پاسخ:
    سلام
    حذف شد..
  • ابی اسمونی ...........
  • سلام داداش ایدین حالت چطوره؟ خوبی؟عیدتون مبارک   
    میشه بهم کمک کنید وارد کلوپ بشم وقتی میزنم و‌‌رود رمز ونام کاربری رو میزنم میگه اشتباه

    پاسخ:
    سلام
    ممنون خانم آسمونی..
    اول باید ثبت نام کنید و یک کلوب آی دی باز کنید بعد..
  • ابی اسمونی ...........
  • ثبت نام کردم اما میگه رمز یا نام کاربری اشتباه.....
    پاسخ:
    سلام
    خوب حتما یکیشو اشتباه وارد میکنید که این خطارو میده..
  • ابی اسمونی ...........
  • نه درست وارد میکنم اما یه صفحه باز میشه که سمت راست بالا سبز رنگ نوشته محسن باکس پایینشم سه تا مورد هستش که مطالب وتصاویر بحث هاس یا اعضا اما نمیدونم چه جوری باید وارد بشم
  • به آبی آسمونی
  • سلام.
    وایبر داری؟! من الان اسممو نمیگم!خخخ  رمیخواستم بگم دخترای
    خ.برتر تو وایبر ی گروه تشکیل دادن که همگی هم اونجا دخترن, اگه دوس داری 
    بگم عضوت کنن؟!
    راستی چرا خیلی وقته نیستی؟؟
    با سلام
    ای آقا شبتان مهتابی روز میلاد مادرت بود،عرض تبریک آقا
    و کمی بی تابی،کوچه ها منتظرند، دشت ها حوصله سبزه
    ندارند دگر پس چرا دیر آقا؟این نفس ها به فدای کف نعلین
    شما اندکی تند قدم بردارید...
  • ابی اسمونی ...........
  • به کسی که خطاب به من نوشتن ا‌ ‌لان چرا اسمت رو نگفتی ها ها ها
    نه ندارم
    گفتی چرا نیستم چون اونقد مشکلات دارم که حوصله ی خودمم ندارم دوس ندارمم بیام وبا گفتن ناراحتیام دوستای گلم رو تو این سایت ناراحت کنم.تازشم بچه ها همه پراکنده شدن کسی دیگه نیست بخام باهاش حرف بزنم
    ببخشید اگه دیر جواب دادم الان نظرتو خوندم
  • ابی اسمونی ...........
  • اقا ایدین هم که اصلا تحویل نمیگیرن رفتن کلوپ ماهارو فراموش کردن....

    دلم برا بچه ها یه ذره شده برا زری برا شاپرک برا ام ام برا هستی برا هیس برا همراز وبقیه ی بچه ها....الان چرا دلم اینقد گرفته ها چرا؟؟؟؟ کاش میدونستم........
  • ابی اسمونی ...........
  • راستی اقا ایدین اسم شما اونجا چیه البته اگه دوس داریدبگید
    اسم زری چیه خبر ندارید؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    همون آیدین..ولی دیگه کلوب سر نمیزنم..
    اسمش مهتا..ایشونم دیگه کلوب نمیان..
  • به ابی اسمونی
  • خخخخخ خوب میومدی اونجا اسممو میگفتم..
    تازه ابجی زری هم اونجا هست..
    سلام.
    آقا آیدین میشه از طریق شماره تلفن شخص ایمیلشو پیدا کرد؟؟؟
  • ابی اسمونی ...........
  • سلام اقا ایدین خوبید؟
    میگم شومااز بچه ها خبر ندارید أخوی؟
    عاقا دلم براشون تنگ شدس
    چه خبرا؟  خوشید سلامتید؟
    پاسخ:
    سلام
    خیلیی ممنون..خودتون خوب هستین؟!
    یه سر به خانواده برتر بزنین شاید پیداشون کنید..
    ابی اسمونی جان:

    ما (تعدادی از دختران خانواده برتر ) تو تلگرام یه گروه داریم اگه خواستی بگو عضوت کنم.
    اگه بیایی خوشحال میشیم.

  • ابی اسمونی.....
  • سلام شرمنده اقا ایدین من دیگه نشد بیام سر بزنم وجوابتونو بدم
    امیدوارم خوب باشیدنماز روزه هاتون قبول باشه


    هانیه جان نبودم که جوابتو بدم شرمنده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی