هر دم هر نفس یک احساس

مشخصات بلاگ
هر دم هر نفس یک احساس

به گرمی نگاهتان،خوشایندیم.

« اَلَا اِنَّ اَوْلِیآءَ اللهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لَا هُمْ یَخْزَنون» (سوره یونس، آیه 62)
آگاه باشید که دوستان خدا نه می ترسند و نه اندوهگین می شوند.

## ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺗﻼﻃﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺎ ﺧﯿﺰﺵ ﻣﻮﺟﻬﺎ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﺩ##

آخرین مطالب

عادت همیشگی

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱ ب.ظ




من نمی دانم کدام احساس...

یا کدامین شور و شعور...

بین من و تو منتظر برهم زدن عادت هاست...!

  • آیدین ...

نظرات  (۵)

این عکس حرامه نیگاش کنی! دختره هم خیییلی خوشگله هم بی حجابه !!!!!!! استغفر الله. آقا آیدین؟!
پاسخ:
سلام
چشم خانم M&M...سعی میکنم چشامو ببندم.
M&M تو هم اینجایی؟ چرا گناهه نگاش کنه؟ این نی نیه ها. M&M هر کاری میکنم قابل کنترل نیستی. ام امو اینجا ام امو اونجا ام امو همه جا.
آخ ببخشششید فک کردم حذف شده!!!

زری:ببین خودش آقا آیدین حرفمو قبول کرده و گف چشاشو میبنده!!!پس لابد یه چیزی هست خخخخخخخ
ام امو دست کمی از جن نداره، سر از کار همه در میاره!!
خخخخ پس تو هم چشمتو رو این پسر کوچولو رو پروفایل من بردار. صاحب داره هاااا. ام امو الان از اینجا رفته. اندازه یکسال بوسیدمش. آقا آیدین ببخشیدا ولی شمام مث آقای نجفی. فرض کن اینجا گفتگوی آزاده.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم..وب خودتونه.
نمیتونم چشمو ببندم آخه خیییلی خوشگله ونازه!!!از طرف من ی گازش بگیر
علی رفته؟کجا رفته؟
آقا آیدین ببخشیدا ولی شمام مث آقای نجفی.فرض کن اینجا گفتگوی آزاده.
پاسخ:
سلام
یه پست جدید به نام گفتگوی سالم افتتاح شد که نظرات بدون تأیید ثبت میشن..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">