هر دم هر نفس یک احساس

مشخصات بلاگ
هر دم هر نفس یک احساس

به گرمی نگاهتان،خوشایندیم.

« اَلَا اِنَّ اَوْلِیآءَ اللهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لَا هُمْ یَخْزَنون» (سوره یونس، آیه 62)
آگاه باشید که دوستان خدا نه می ترسند و نه اندوهگین می شوند.

## ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺗﻼﻃﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺎ ﺧﯿﺰﺵ ﻣﻮﺟﻬﺎ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﺩ##

آخرین مطالب

تراوش احساس

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ب.ظ
  • آیدین ...

نظرات  (۱۰)

سلام
+++++
پاسخ:
سلام
جمع..جمع..جمع...
 مگر بین منو تو چقدر فاصله است که هر چقدر سکوت میکنم ... نمیشنوی ؟

پاسخ:
سلام
خود سکوت نشونه خوبیه...
با عرض سلام خدمت همگی.دوستان عزیز تا کنکور کمتر از 3 ماه مونده...لطفا برای همه ی کنکوری ها دعا کنین موفق بشن و به هدفاشون برسن...مرسی....
پاسخ:
سلام
انشالله همه کنکوریا به خصوص حضرت عالی به اون چیزی که دوست دارین برسین."آمین"
اما کنکورم تنها راه رسیدن به هدف نیست...زندگی را باید با تدبیر و عشق ساخت..
موفق باشید.
مرسی...شاید.....البته من هدفم خیلی بزرگم نیستاااااا...بین الملل ایران!!!!!
پاسخ:
بزرگ بیاندیش تا یزرگی کنی...
خوبه..ایشالله..
یا علی
  • شیخ صاعد بالازاده
  • سلام زیباست، خوش باشی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون..
    ما از خوشیتان خوشیم برادر..
    سلام.
    ببخشین میدونم سؤالم ربطی به اینجا نداره ولی خوشحال میشم جواب بدین.
    شما میدونین که تا چه رتبه ای میشه پرستاری دانشگا آزاد منطقه ۲ قبول شد؟؟؟
    من خیلی نا امیدم,تازه میخوام شروع کنم.برای منم دعا کنین
    پاسخ:
    سلام
    دقیقا اطلاعی از قبولیای آزاد ندارم..ولی فکر کنم با 7 هزار بشه قبول شد..
    امیدتون از دست ندین هنوز وقت واسه درس خوندن هست..از همین تعطیلات عید شروع کنید با یه برنامه ریزی درست..
    پشتکار خیلی مهمه..چشم محتاجیم به دعا
    موفق باشید..
    و من آن باران زده ای که همچنان آلوده ست...

    اللهم عجل لولیک الفرج
    ..............................
    پاسخ:
    سلام
    به امید رسیدنش..
    برای من بیا امشب دعا کن/مرا از بند این دنیا رها کن
    بیا و یک نظر بر من بیفکن/سپس من را به دردت مبتلا کن
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    پاسخ:
    سلام
    الهم عجل لویک الفرج.
    سلام.
    وبلاگتون یه جورایی به آدم آرامش میده.
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از لطفتون..
    یا الله
    پاسخ:
    سلام
    یا الله..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">