هر دم هر نفس یک احساس

مشخصات بلاگ
هر دم هر نفس یک احساس

به گرمی نگاهتان،خوشایندیم.

« اَلَا اِنَّ اَوْلِیآءَ اللهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لَا هُمْ یَخْزَنون» (سوره یونس، آیه 62)
آگاه باشید که دوستان خدا نه می ترسند و نه اندوهگین می شوند.

## ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺗﻼﻃﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺎ ﺧﯿﺰﺵ ﻣﻮﺟﻬﺎ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﺩ##

آخرین مطالب

مادر خورشید

يكشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ

آب! بسوزد دلت..

خاک! شود خاک عزا بر سرت..

باد! پریشان شوی..

چشم! الهی که بباری فقط..

پیش نگاه شما...مادر خورشید سوخت.


این روزهای سخت را چه کنم خدای من...!!!



  • آیدین ...

نظرات  (۶)

ای دل مددی که بی امان گریه کنیم
چون ابر بهار و آسمان گریه کنیم
امروز که روز رفتن فاطمه است
با مهدی صاحب الزمان گریه کنیم
السلام علیک یا فاطمه الزهرا...
خدایا  مرا ببخش
ب خاطر تمام لحظه هایی ک تو با من بودی و من فکر میکردم تنها هستم.
ب خاطر تمام ثانیه هایی ک منتظرم می ماندی و من نمی آمدم..
ب خاطر تمام روزهایی ک تو برای من بهترین ها را خواستی و من برای رسیدن ب بدترین ها ناامیدت کردم...
ب خاطر تمام درهایی ک کوبیدم و هیچکدام در خانه تو نبود....
ب خاطر تمام لحظه هایی ک ماهی قلب من خلاف جریان مسیر تو حرکت کرد و پرنده روح من نمیکرد و در آسمان رسیدن ب تو گم نمیشد.....
خدایا مرا ببخش ب خاطر تمام گله هایم.......

زندگی یک پاداش است نه یک مکافات...
فرصتی کوتاه تا ببالی، بیابی،بدانی، بیندیشی و زیبا بنگری،
و در نهایت در خاطره ها بمانی...
سلام
قشنگ نوشتید
"پیش نگاه شما...مادر خورشید سوخت"

یاعلی


پاسخ:
سلام
ممنون..
علی یارتون..
  • باران نم نم...
  • شعر از خودتون هستش؟!
    پاسخ:
    سلام
    نه خیر..
    سلام
    چقدر عالی

    پاسخ:
    سلام
    ممنون..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">